* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Termin: 2025-09-25 - 2025-09-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
490.00245.00 zł 245.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuIntensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz! Termin: 2025-09-30 - 2025-09-30 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
550.00275.00 zł 275.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Prawo restrukturyzacyjne i postępowanie upadłościowe: dochodzenie wierzytelności, postępowanie o zatJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie z postępowania upadłościowego obejmuje m.in.: prowadzenie i przebieg postępowań restrukturyzacyjnych, układ w postępowaniu restrukturyzacyjnym, prawa i obowiązki wierzycieli, prowadzenie postępowania upadłościowego oraz skutki. Termin: 2025-11-17 - 2025-11-18 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1990.00 zł 2447.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Lubisz sprawdzać swoją wiedzę?2009-02-02 11:17:16Chcesz zdobyć ciekawy, płatny staż w międzynarodowej firmie? A może kuszą Cię ciekawe nagrody? Ruszyła właśnie V jubileuszowa edycja konkursu podatkowego Moneta Aurea oraz III edycja konkursu wiedzy o audycie, rachunkowości i sprawozdawczości finansowej – Moneta Platina. |
![]() |
Partnerskie rozwiązania; hotel a organizator szkolenia2008-12-02 10:11:55Szkolenia, konferencje, kursy, zjazdy, imprezy integracyjne, to wydarzenia, które coraz częściej wpisują się w codzienność firm. Świadczy to o ich rozwoju oraz dążeniu do zachowania najwyższych standardów. Pracownicy wyjeżdżają, przyjeżdżają, nabywają nowe umiejętności, wspólnie bawią się i relaksuj |
![]() |
Ustawa motywująca bezrobotnych2008-10-28 10:17:30Jak podaje Gazeta Prawna dzisiaj w Sejmie odbędzie się pierwsze czytanie rządowego projektu nowelizacji tzw. ustawy zatrudnieniowej. Eksperci dobrze oceniają wiele zawartych tam propozycji. Wskazują jednak, że nie powinny one być adresowane wyłącznie do bezrobotnych, ale także do osób zagrożonych utratą pracy. |
![]() |
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI2008-06-18 11:12:29
|
|
Polskie uczelnie coraz chętniej wprowadzają e-learning2008-05-28 14:19:25W Polsce pierwsze studia przez Internet uruchomiono ponad sześć lat temu. Obecnie ponad 20 uczelni, w tym Politechnika Warszawska prowadzi e-studia na wybranych kierunkach. |
![]() |
Szkolenia biznes Toskania Włochy, Mazowieckie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.